torsdag 20. februar 2014

Soverommet


Vi flyttet ned på soverommet lille julaften. Jeg hadde tenkt å vente med å legge ut bilder til absolutt alt var ferdig, men det ser ut som om det tar litt tid ..  så her kommer det en titt.
Fargene på soverommet passer til badet, som er vegg i vegg. Liker så godt gråfargen på veggen, som heter Morgendis.


Denne nissen har pyntet opp i jula og en stund fremover, den sydde jeg spesielt til soverommet.
Flere bilder av nissen, finner du her.


Kjøpte et kappelaken som var for kort. Hadde heldigvis et kort til. Så det ble lag på lag ..


Nattbordene er kjøpt på Skeidar. Toppen er laget av betong. Helt min stil. :) Som dere ser har jeg hjortedyr her også. :)


Er kjempefornøyd med den store skyvedørsgarderoben også. Gulvet er mørkt, og er en type klikklaminat.



Fikk denne flotte rosepotta til valentinsdagen. Den passet perfekt!

Her har Svarta sneket seg med også .. :)

Det pynter så fint opp med grønt fra barlinden. Foreløpig står det en arbeidsbenk, skjult av et laken under vinduet. Den skal visst stå der til rommet er helt ferdig .. Har planer om å ha en rustikk benk/krakk der, med puter og et par skinn. Gleder meg til å se hvordan det blir. :)


Fant denne tøffe kurven med skinnreim på Skeider. Stor og praktisk. Stjernen har jeg sydd, se her.


Lamellgardinene fungerer greit. Heldigvis tåler de at kattene leker seg litt med dem. 
Vifteovnen, til venstre for kurven, er veldig effektiv.

En slitt, gammel og rød krakk jeg fant på loftet ....Knallfin, synes jeg! :) 


Dette brannhjørnet, bytte av dør, og lister rundt denne døra, og en til står igjen. Men jeg klarte ikke å vente med å legge ut bilder! Er SÅ fornøyd! :D

Ha en god dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Et meget moderne og flott soverom, rødt og grått er så fine farger sammen! Herlige bilder! :)
    Cathrin

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer! :D