søndag 31. mai 2015

Furu og epleblomster

  
I 1998, da vi flyttet inn, kjøpte vi 2 kraftige furuseksjoner. Jeg har i de siste årene lurt på hvilken farge jeg skal male de i, men nå har jeg begynt å like furu veldig godt. Det er en sånn varm og fin, gylden glød. Det blir nok til at jeg bare oljer møblene.


Jeg tok inn noen grener med epleblomster fra hagen. Synes de passer så fint til løperen jeg sydde i fjor. Se flere bilder av løperen her. Det gamle slitte furubordet liker jeg også godt. At furu er ut, bryr jeg meg ikke noe om. Blomstervasen kjøpte jeg i en bruktbutikk nylig. Praktisk at den er så tung, fordi katten vår, Dotten, skal røre det meste.


Ha en god dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! Løperen din er så vakker, og tenk å ha epleblomster å pynte med....
    Jeg har også en kraftig hylleseksjon, salongbord og spisebord, alt i furu. Flere av venninnene mine maler alt de har, men jeg er redd for at jeg ødelegger møblene da. Så jeg beholder de som de er og bryr meg heller ikke om at det ikke er "inn" med furu. Da er vi to, Lisa! ;-) Takk for kommentarene på bloggen min. Jeg ble veldig glad for å "høre fra deg" :-)

    SvarSlett
  2. Ja furumøbler var det mye av i de dager,men holder seg godt og gir lunhet til rommet.
    Jeg malte mitt skatoll for et par år tilbake,lysgrå og ble veldig fornøyd med et:)
    Lekker duk:))

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer! :D